Kitap Yorumu: ŞİZOFREN (Wulf DORN)


Bugün sizlere Wulf DORN'un kesinlikle okunması gereken bir kitabından bahsedeceğim. Her şeyden önce bu adamın polisiye romanı yazmak konusunda bir dâhi olduğunu söylemek isterim. Bir diğer kitabı olan HAİN YÜREĞİM'in de bloğumda yorumunu yapmıştım. Onu okuduktan sonra Wulf DORN'un tüm kitaplarını almaya ant içtim! Tabii param yetmedi, bende en iyisi tek tek alayım dedim. Evet şimdi ŞİZOFREN'e gelebiliriz.Şunu da belirtmek isterim ki kitabı okuduğunuzda sizde ne kadar kaliteli bir roman olduğunu anlayacaksınızdır. Kitabın akıcılığı sizi baştan çıkaracak.
Romanda psikiyatr Jan Forstner'ın hayatından bahsedilmektedir. Jan'ın yirmi üç yıl önce küçük kardeşi Sven kaybolmuştur ve onun ardından babası da bir trafik kazası geçirmiştir. Yaşadıklarını unutamayan Jan sırları açığa çıkartmaya çalışır. Bakalım bu serüvende başını nasıl belaya sokacak?!
 Romanı gecenin saat ikisinde okuduğum için fazlasıyla gerilmiştim. Asla şaka yapmıyorum, kalkıp kapıyı kilitlediğimi hatırlıyorum. Kitaptaki şizofreni hala tam olarak bulamamış olsamda o gece ben şizofren olmuştum. Yani size tavsiyem benim gibi geceleri polisiye romanı okumaktan korkuyorsanız aman diyim gece okumayın!! Son olarak:
               
               
                   BU KİTABI KESİNLİKLE OKUYUN!1!1!




Ne kadar zaman geçtiği önemli değil
Ne kadar değiştiğin önemli değil
Sessizlik seni çıldırtmaya devam edecek
Ve dehşetin soğuk pençesini hissedeceksin

Yorumlar

  1. ayyy hain yüreğimi okuyup yazmıştım ben de. bunu okumadım. okurum oleeeey :)

    YanıtlaSil
  2. Heyy nasıl okumazsın çabuk oku :) çok güzeldi kesinlikle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. Wulf gittikçe kendini aşıyor yaaa :) FOBİ yazdıklarının en başarılı olanı diyebilirim. Kesinlikle fevkalade bir kitap olmuş.Hepinize tavsiye ediyorum ve ayrıca şizofreni henüz okumadım ama gider gitmez alacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa, Fobiyi henüz okuma fırsatı bulamadım ama kesinlikle okuyacağım kitapların içerisinde. Wulf Dorn gerçekten fevkalade bir yazar . Şizofren de ustaca yazmış olduğu kitaplardan biri kesinlikle öneriyorum :))

      Sil
  4. Bişey sorabilirmiyim ben oyunbaz kitabını almak istiyorum ama wulf dorn psikiyatrist ve şizofren kitabını almadım oyunbazda şizofren kitabından bahsediliyomu yani birbirleriyle bağlantılı bir kitapmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa, oyunbazı henüz okuma fırsatım olmadı ama bildiğim kadarıyla, Psikiyatrist ve oyunbaz kitabındaki karakterler aynı fakat sanırım birbirileriyle bağlantılı değil. Yani birbirilerinin devamı değil. Umarım yardımcı olmuşumdur :))

      Sil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu: ŞEFTALİ KOKAN BİR YAZ(Jodi Lynn Anderson)

Kitap Yorumu: ŞEFTALİ KOKAN SIRLAR(Jodi Lynn ANDERSON)