Kitap Yorumu: ŞEFTALİ KOKAN SIRLAR(Jodi Lynn ANDERSON)


Kimi zaman yaşam bizi sınar; bazen geçmişimizle, bazen de geleceğimizle... bazen de en sevdiklerimizle..."
Murphy, Leeda ve Birdie...




Şeftali bahçesinde geçirdikleri yazın ardından birbirine sıkıca tutunan bu üç arkadaşın yaşamı akıl almaz bir biçimde değişiyor... Her biri kendi gerçeğiyle yüzleşiyor... Acaba her şeye rağmen bu üç arkadaş olanların üstesinden gelip aralarındaki bu güçlü bağı korumayı başarabilecek mi?

Anderson'ın hikâyesi, ergenliğin son çığlıklarıyla beraber, o yaşlara özgü sıkıntıları ve beklentileri dile getiriyor.
-Publishers Weekly-

Komik, özgün ve tam anlamıyla çok yaratıcı. Jodi Anderson'ın kalemi oldukça cezbedici. Şeftaliler kadar lezzetli ve tatlı bir hikâye.
-Booklist-
(Tanıtım Bülteninden)



Merhaba arkadaşlaaar. Bugün ilk defa videolu kitap yorumu yapmaya çalıştım. Umarım başarmışımdır. Bundan sonra videolu kitap yorumu yapmayı düşünüyorum. Yorumlarınızı bekliyorum...










Yorumlar

  1. İlk videon hayırlı olsun :)) Bu serinin ben de ikinci kitabı var, kazara almışım. :D Sanırım ikinciden başlayacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorumm :) Hahah ne güzell. Bence birinciyi de okumalısın tavsiye ederim :D

      Sil
  2. bugünkü yazıma bi baksanaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana nasıl teşekkür edebilirim bilmiyorum :D Yine çok güzel yazmışsın :)

      Sil
  3. Merhaba, deepin blogunda görüp geldim takibe aldım cok tatlı bir blogun var bende beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa hoşgeldin, ne güzel yapmışsın. Takipteyiiim ! :))

      Sil
  4. Sadece kokulu bir kitap bu sanırım... İçi boş diyorlar. :)

    Kokulu kitap modası ne ilginç. :) Ben de beklerim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah hayır ya bence boş bir kitap değil. Dostluğun anlamının soyutlaşmış hali gibi... Ayrıca kokusu da gerçekten çok güzel :) Takipteyim! :))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu: ŞİZOFREN (Wulf DORN)

Kitap Yorumu: ŞEFTALİ KOKAN BİR YAZ(Jodi Lynn Anderson)