Kitap Yorumu: OBSİDİYEN (Jennifer L. ARMENTROUT)

                                                                                        

                                         
Arka Kapak Yazısı: 
Her şeye yeniden başlamak çok berbat. Annemle birlikte Batı Virginiaya taşındığımızda, kendimi sıkıcı işlere adamıştım, ta ki tüyler ürpertici yeşil gözleri ve kaslı vücuduyla yan komşumuz karşımda dikilene kadar. Ama işler tahmin ettiğiniz gibi gitmedi.

O, ağzını açtı. Daemon hem kabaydı hem de kendini beğenmiş bir pislikti. Birbirimizden hoşlanmamıştık. Tam hikâye burada bitiyorduki bir kazaya uğradım ve Daemon zamanı dondurarak beni kurtardı.Yakışıklı uzaylı komşum üzerimde bir iz bırakmıştı.Yanlış okumadınız. O, bir uzaylı. Daemon ve kız kardeşinin yeteneklerini çalmak isteyen düşmanları vardı ve Deamonun bırakığı iz bütün düşmanları başıma toplamıştı. Bu korkunç durumdan canlı kurtulmak içinse tek yapmam gereken üzerimdeki uzaylı izi etkisini yitirene kadar Deamon'ı

"Deoman ve Katy, ateşle barut gibi. Her bölüm nefesinizi kesecek ve daha fazlası için yalvaracaksınız."
  Jus Accordo, Touch


Yorumum: Obsidiyeni okumamanız için hiç bir engel yok. Kitabın başları açıkçası çoğu kitapta olduğu gibi pek fazla sarmıyor ama sonradan okumaya devam edince kitabı bitirmeden serinin ikinci kitabını alacağınızdan neredeyse eminim. Demon ve Kat'in o gülünç tartışmaları size kahkaha attırırken keşke hiç bitmese diye söyleneceksiniz. Evet, düşündüğünüz gibi bende biteceğini düşündükçe söylenmiştim :) Eğer hala "kitaba başlasam mı?" diye düşünüyorsanız, hiç düşünmeyin. İyi okumalar dilerim..

  Ne yapıyorum ben? Ne yaptığımı bir anlarlarsa... ama onu kaybedemem. Yapamam bunu. Lütfen. Seni yitiremem. Lütfen aç şu gözlerini. Lütfen beni bırakıp gitme.


Kitap Adı: OBSİDİYEN
Seri Adı: Lux
Yayınevi: Dex
Yazar: Jennıfer L. ARMENTROUT
Türü: Bilim Kurgu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu: ŞİZOFREN (Wulf DORN)

Kitap Yorumu: ŞEFTALİ KOKAN BİR YAZ(Jodi Lynn Anderson)

Kitap Yorumu: ŞEFTALİ KOKAN SIRLAR(Jodi Lynn ANDERSON)