Kitap Yorumu: HAİN YÜREĞİM (Wulf DORN)


"Karanlık sırların gömüldüğü dipsiz bir kuyu gibi..."
Yüreğimin
koridorlarında dolaşan bir canavar...
Onu tanımıyorum.
Göremiyorum.
Ama hissediyorum.
Orada...


Amansız şeytani hain...

Doro, küçük kardeşinin
ölümünden beri kâbuslarla ve halüsinasyonlarla yaşamaktadır. Kötü anıları geride bırakmak adına annesiyle birlikte başka bir şehre yerleştiğinde hayatında temiz bir sayfa açacağını düşünür ama nereye giderse gitsin geçmiş, bir hayalet gibi onu takip etmektedir. Ve bir gece, haftalar önce intihar ettiğinden herkesin emin olduğu bir gençle karşı karşıya geldiğinde Doro gördüklerinin bir hayal olup olmadığını anlayabilmek için tehlikeli bir arayışın içine girer. Dahası, keşfettiği şeyin gerçek olduğunu herkesten önce kendisine kanıtlaması
    gerekecektir...  
👆👆 (Tanıtım Bülteni)


Yorumum: Wulf Dorn'un mükemmel bir kitabıyla karşınızdayım. Kitap sanki büyülü gibi. Her bölümünde kendime tamam bu kadar yeterli biraz da oturup ders felan çalışayım diyorum ama olmuyor. Kitap sizi kendine çekiyor!! Evet, ciddiyim. Elinizden bırakamıyorsunuz, resmen her sayfasından gerilim akıyor. Kitabın son 50 sayfasındaki gerilimden bahsetmiyorum bile... 
 Kitabı bitirdiğimde tek söylediğim: " Lanet olsun. Neden seri değil bu kitap!! " oldu. Eğer siz de benim gibi, daha birçok okuyucular gibi psikolojik gerilim kitapları okumayı seviyorsanız...




                   KİTABI HEMEN ALIN!
    







   







        








                                                                 
















Yorumlar

  1. bu kitap bir harika !!!!!
    aynı yazarın oyunbaz adlı kitabını da okudum ahlaksız şeyler olsa da yine de sonu mükemmel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de oyunbaz adlı kitabı almayı düşünüyordum tavsiyen için teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu: ŞİZOFREN (Wulf DORN)

Kitap Yorumu: ŞEFTALİ KOKAN BİR YAZ(Jodi Lynn Anderson)

Kitap Yorumu: ŞEFTALİ KOKAN SIRLAR(Jodi Lynn ANDERSON)