Kitap Yorumu: BIÇAK SIRTI (Michelle Hodkin)



Mara Dyer bir zamanlar geçmişinden kaçabileceğini sanıyordu. 
Ama kaçamayacaktı.
Sorunları kendi kafasında yarattığını düşünüyordu
Ama yanılıyordu. 
Yaşadığı onca şeyden sonra, sevdiği çocuğun artık sır saklayamayacağına inanıyordu.
 Ama aldanıyordu.
 Gerçekler ortaya çıkmaya ve seçimler ölümcül sonuçlar doğurmaya başladığında 
Mara bu karmaşadan aklını yitirmeden çıkmayı başarabilecek mi?

 Yorumum: Sizin de bildiğiniz gibi BIÇAK SIRTI Mara Dyer serisinin ikinci kitabı. Eksik parça bittiğinde ikinci kitabı getirin bana diye ortalıkta dolaşıyordum. Pegasus Temmuz ayında ikinci kitabı çıkaracağını duyurduğunda artık Mara Dyerrr 2 diyerek uyuyordum düşünün artık o derece istiyordum Bıçak Sırtı'nın çıkmasını. Neyse Temmuz geçti gitti oldu mu Eylül ayı. Ha bu arada söylemeden geçemeyeceğim ahımızı aldın be Pegasus! Ne çok beklettin bizi. 4 Eylül geldi çattı kitabın tüm seçkin kitapcılarda olduğunu duyunca tabii ben hemen paldır küldür kitapsan'a gidiverdim. Biri de demedi ki dur be yolcu sen Adana' da oturuyorsun kitap daha yeni çıktı ilk önce İstanbul'da olur diye. Neyse ben gittim kitapsana adam bana daha gelmedi ilk önce İstanbul'da olur dedi. Ben şok tabii. Artık her Allah'ın günü kitapsana gidiyordum. En son neyse dedim biraz bekleyeyim ben sonra yine giderim. Aradan 1 hafta geçti D&R da kitaplara bakıyordum ben bu asil kapaklı kitabı bir görmemle kendimi kasada bulmam bir oldu. Biliyorum şu an ee hadi artık yoruma gel diyorsunuz ama ne yapayım içim dolmuş valla. Tamam tamam kısa kesiyorum merak etmeyin. Kitabı aldığım gibi eve gittim. Eksik Parça öyle gizemli bitti ki tutamadım kendimi hemen başladım kitaba. İlk kitaptaki soruların cevabını aldıktan sonra başka başka sorulara bıraktı kitap kendini. Son sayfaya kadar zar zor nefes alarak ve merak içerisinde okudum. Aynı zamanda Noah ve Mara aşkı da ilginç ve romantik bir şekilde ilerliyor. Bazı yerlerde siz de ah Noah kahramanım benim diyeceksiniz!! Serinin birinci kitabında olduğundan daha fazla soruyla karşılaşacaksınız bu kitapta. Bazen yanılacaksınız, Mara'nın gerçekten aklını kaybettiğini düşüneceksiniz. Ama yanılabilirsiniz. Eğer serinin birinci kitabını okuduysanız ve beğendiyseniz, ikinci kitabı da seveceğinizden eminim. Bu kadar yorum yeterli diye düşünüyorum, yanlışlıkla spoiler vermek istemem. Ben tabii ki okumanızı tavsiye ediyorum. Gerçekten çok büyük bir gizemle karşı karşıya kalacaksınız. Işıklara dikkat edin! ;)



     Kitap Adı: BIÇAK SIRTI
     Seri Adı: MARA DYER 2
     Yayınevi: PEGASUS
     Yazar Adı: MICHELLE HODKIN





Yorumlar

  1. heeeey aramıza hoşgeldiiiin. duur seni bizim kitap blogçularıyla tanıştırayım ben yaaaa oleeeey :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabaaa hahah çok teşekkür ederim çok memnun olurumm yaa :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu: ŞİZOFREN (Wulf DORN)

Kitap Yorumu: ŞEFTALİ KOKAN BİR YAZ(Jodi Lynn Anderson)

Kitap Yorumu: ŞEFTALİ KOKAN SIRLAR(Jodi Lynn ANDERSON)