Kitap Yorumu: DELİRYUM (Lauren OLİVER)


                     "En tehlikeli hastalıklar, bizi iyi olduğumuza inandıranlardır."  
                                                
Konu: Lena, birine aşık olmayı bırakın "AŞK" kelimesinin bile yasak olduğu bir yerde yaşıyor. Bu yerde bir çok kural var. Tedavi olmayanlar-aşk hastalığına yani amor deliria nervosa hastalığına yakalanan hastalar- karşı cinsiyle asla gülemez, eğlenemez. İnsanlar şiir ne demek bilmiyor, Romeo ve Juliet hikayesini fedakarlık olarak değil de "ibretlik hikaye" olarak görüyorlar. Eşinizi bile seçme hakkınız yok. Lena, aşkın yasak olduğu ve beyinden çıkarılabildiği bu yerde aşık olur...

 "Alex'in kalbinin elimin altında bana tepki verir, benim kalbimin yankılanırcasına attığına yemin edebilirim. Sanki vucutlarımız birbiriyle konuşuyor."


Yorumum: Bir şeyi sıcağı sıcağına yapmak daha iyi olur derler. Ben de kitabı bitirmişken hemen yazayım dedim. Hemen bu kitap hakkındaki düşüncelerimi yazmak istiyorum çünkü çok heyecanlıyım, kendimi durduramıyorum sanırım. Kitabı alırken tanıtım yazısına bile bakmadan almıştım ve iki gün önce birden okuyasım geldi. Kitaba başladım ve bir türlü odaklanamıyordum, konusu bana acayip saçma gelmişti. Ama sonradan sayfalar biraz daha ilerleyince kitaba bayılmaya başladım. Kendimi durduramadım ve bitirdim. Çok akıcı bir anlatımı vardı yazarın. Aşk, Macera ve Gerilim... En çok da çok saçma bir konusu var diyerek başladığım bir kitabın, kitabı bitirdiğimde beni hıçkırıklara boğmasına şaşırdım. Neyse ki kitap seriymiş (Delirium-Pandemonium-Requiem) ve bu yüzden dur Gizemm kendini harap etme!! dedim kendime. Henüz üçüncü kitabı Türkçeye çevirilmiş olmasa da ikinci kitabı alacağımdan eminim. :))

   "Seni ruhumun ulaşabileceği kadar derinlemesine, enlemesine ve boylamasına seviyorum..."



AŞK tedavisinden sonra sonsuza dek mutlu ve güvende olacağımı söylediler.
 Ve ben, onlara hep inandım. Şimdiye dek. Şimdi artık her şey değişti.
 Artık, bir yalanın baskısı altında yüz yıl yaşamaktansa,
       aşk hastalığıyla geçireceğim kısacık bir ömrü tercih ederim.











Yorumlar

  1. ne güzel konu yaaa :) bi dee, böyle hastalık varmış ha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Degil mii ben ilk başta beğenmemiştim ama sonradan bayıldım. Evet araştırmıştım ben de varmış böyle bir şey :)

      Sil
  2. Özgün bir konuymuş, ilginç gerçekten :)) Aşkın yasak olduğu yerde aşık olmak cesaret işi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)) Gerçekten öyle. Kurgu mükemmel :))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu: ŞİZOFREN (Wulf DORN)

Kitap Yorumu: ŞEFTALİ KOKAN BİR YAZ(Jodi Lynn Anderson)

Kitap Yorumu: ŞEFTALİ KOKAN SIRLAR(Jodi Lynn ANDERSON)