Kitap Yorumu: KAFES (Josh MALERMAN)

Malorie ve iki çocuğu, olayların başlangıcından 5 yıl sonra hayatta kalmayı becerebilen bir avuç insan arasındaydı. Nehrin kenarındaki terk edilmiş evde çocuklarıyla yaşayan Malorie, ailesinin güvende olabileceği bir yere gitmenin hayalini kuruyordu. Fakat onları bekleyen yolculuk tehlikelerle doluydu. Tek bir yanlış hamle ölümlerine yol açabilirdi. Ve onları takip eden bir şey vardı.
 👆👆 (Tanıtım Bülteni)



Yorumum: Bir kitabın kurgusu ancak bu kadar özenle düşünülebilirdi ve ancak bu kadar kusursuz olabilirdi. Kitaba büyük bir umut ve heyecanla başlamamıştım. Hatta bir kaç gün boyunca kitabın kapağını açıp açıp kapattım diyebilirim. Fakat dün bu kitaba gerçekten başladığımda, hayatımda okuduğum "en iyi korku-gerilim kitabı" olduğuna karar verdim. Akıcılığı konusuna gelecek olursam, ciddi anlamda gözlerimi 3 saat boyunca kitaptan çekmediğimi söyleyebilirim. Daha önce hiç bu tür bir kurguyla karşılaşmamıştım buna ilaveten yazarın anlatım tarzı kusursuz bir güzellikteydi. İşte bunu fark ettiğim an keşke daha önce okusaymışım dedim. Evet herkes gibi benim de havada asılı kalan sorularım var fakat ben bu soruları yazarın ikinci bir kitap çıkarıp, kitabın devamından bahsedeceğini düşünüyorum. Aslında buna "umuyorum" demek isterim. Burdan Josh MALERMAN'a sesleniyorum! Rica ediyorum bu okuyucularını ikinci bir kitaptan mahrum bırakma. :( 




 
  "Ürpertici ve etkileyici bir anlatım. Kesinlikle okunması gereken bir kitap." -HUGH HOWEY-

Görülmemesi gereken korkunç bir şey...

 Ona atılan bir bakış kişiyi ölümcül bir deliliğe sürüklüyor.

 Ne olduğunu ve nereden geldiğini ise kimse bilmiyor.

                                   "KAFES"

Yorumlar

  1. heeey ben de yakınlarda okudum yazdım var blogumda "kitap" başlığında :) filmi de olcakmış işteee :)

    YanıtlaSil
  2. Hadi yaa nasıl sevindim şu an anlatamam yani :) çabuk çıksın ne olur dört gözle bekleyeceğim!! :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu: ŞİZOFREN (Wulf DORN)

Kitap Yorumu: ŞEFTALİ KOKAN BİR YAZ(Jodi Lynn Anderson)

Kitap Yorumu: ŞEFTALİ KOKAN SIRLAR(Jodi Lynn ANDERSON)