Kitap Yorumu: LOLA ve KOMŞU ÇOCUK (Stephanie PERKİNS)

"Lola ve Komşu Çocuk" kitabının konusu, isminden de anlaşılacağı üzere Lola ve Lola'nın çocukluk aşkı-komşu çocuk- Cricket Bell 'dir. Bell ikizlerinin evlerine geri dönmesiyle hayatının alt üst olduğunu düşünen Lola'nın hayatı gerçekten alt üst mü olacaktır? Yoksa yeniden aşık mı olacaktır? Lola ve Komşu Çocuğun kavuşması göründüğü kadar kolay değildir. Çünkü Lola'nın hayatında kendisinden 5 yaş büyük olan Max vardır. Ve Max'e aşık olduğunu zanneden Lola'nın kafası epeyce karışacaktır. Bakalım Lola ve Komşu Çocuğun hayatında neler olacaktır?  



Yorumum: Bu kitaba başlarken ne kapak yazısını okudum ne de kitap yorumlarına baktım. Neden bilmiyorum ama hakkında yazılan hiç bir yazıya bakmak istemedim. Ve sanırım böylesi daha iyi oldu çünkü hayal kırıklığı felan da yaşamadım. Kitap hakkında yapılan çoğu yorumlardan biri anlatım tarzının kötü olması oluyor. Kitapta bazen geçmiş zamandan bazen de şimdiki zamanla anlatılıyor olaylar. Açıkçası bu beni etkilemedi. Ama tabii ki bu göreceli bir şeydir.
 Lola'nın kendine özgü tarzını çok beğendim. Karakteri de çok hoşuma gitti fakat bazen çok ergence düşünüyordu bu hoşuma gitmedi.
 Cricket bana tam bir idealist erkek tipi gibi geldi yalnızca biraz daha özgüveni olan biri olsaydı daha iyi bir karakter olabilirdi gibime geliyor.
 Kitapta klasik kötü çocuk iyi kız hikayesi yok. Kötü kız iyi çocuk hikayesi de değil bu kitap. İyi kız ve iyi çocuk. Bu gerçekten beni çok mutlu etti çünkü artık klasik aşk hikayelerinden çok sıkıldım.



"Eğer ben yıldızlarsam, Cricket Bell koskoca galaksiler eder." 🌟🌌



Ben yazarın anlatım tarzını iyi buldum. Kitabın akıcı olduğunu düşünüyorum. Kitabın bazı yerlerinde istemsizce güldüğüm de oldu. Özellikle Lola'nın ebeveynlerinin konuşmalarında. :) Okurken zevk alınabilecek bir kitap fakat çok fazla beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Yine de tavsiye ederim. :))  


"Nefret ettiğimiz şeylerden bahsetmek kolay ama bazen bir şeyi tam olarak niye sevdiğimizi açıklamak zor oluyor."

 "Bana ayı ve yıldızları vermiş çocukla el eleyim."







Yorumlar

  1. okunur kitapmış :)

    one more cup of coffee for the road :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel değildi ama evet okunur :)) çok severim!! (Bob Dylan) :))

    YanıtlaSil
  3. tom odell de çok sefiyom yaaa :)

    YanıtlaSil
  4. gördün müüüü son yazımııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm yaa şoklara girdim valla çok ama çok teşekkür ediyorum acayip de güzel yazmışsın. Sizlerin keyif almasını sağlayabiliyorsam ne mutlu bana :)

      Sil
  5. Selam deep senin tanıtımını yapmış blogunda. Aynı yazının için de bana da yer vermiş. Yeni blog olduğu için galiba takibe alamıyorum. Diğer yazılarını da okumak isterim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaaa ayarlarla ilgili de bir şey olabilir sanırım ben bi bakayım ayarlarıma. Teşekkür ederiim seni burda görmek çok güzel :)

      Sil
  6. Merhaba, seni yeni tanıdım :) bende seni deep'in bloğunda gördüm. Yazılarını çok ama çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, seni yeni tanıdım :) bende seni deep'in bloğunda gördüm. Yazılarını çok ama çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa, deep'e ne kadar teşekkür etsem azdır çünkü beni sizin gibi güzel okuyucularla tanıştırdı. Çok teşekkür ederiim yazılarımı sizlere beğendirebildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  8. Merhabaa :))
    Bu kitabı hala okumadım, aslında merak ediyorum ama okunacak kitaplarım çok birikti, o yüzden henüz almadım :))
    Ben de takip edemiyorum, izleyiciler sekmesi eklememişsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yol için tavsiye edebileceğim bir kitap :) Bu arada hoş geldin sefa getirdin. İzleyiciler sekmesinden haberim yoktu bilgilendirdiğin için teşekkürlerr :))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu: ŞİZOFREN (Wulf DORN)

Kitap Yorumu: ŞEFTALİ KOKAN BİR YAZ(Jodi Lynn Anderson)

Kitap Yorumu: ŞEFTALİ KOKAN SIRLAR(Jodi Lynn ANDERSON)