Kitap Yorumu: KÖTÜ KIZLAR ÖLMEZ (Katie ALENDER)


Konusu:Alexis: asi, ailevi sorunları, değişik tarzı olan ergen bir genç kızdır. Kız kardeşi Kasey'e düşkündür. Okulundaki kızlar Kasey'in şizofreni olduğunu söylerler fakat Alexis onların bu saçma tutumlarını her zaman görmezden gelir. Ta ki evlerinde ve Kasey de tuhaf şeylerin olduğunu(on iki yaşında olmasına rağmen oyuncak bebekleriyle konuşması gibi) fark edene dek...  
                Ve bunları  düzeltebilecek tek kişi Alexis'dir.







 Yorumum: Kitabın konusunu açıklarken pek fazla ayrıntıya giremediğimi çünkü spoiler vermek istemediğimi belirtmek isterim. Eğer kitabın arka kapak yazısını okuduysanız (bence okumayın) zaten spoiler yemişsinizdir. Kitabın arka kapak yazısını okuduğunuz zaman konuyu anlıyorsunuz ve arka yazıda bahsettiği şeyi kitapta yaklaşık iki yüzüncü sayfalarda verdiği için benim gibi hayal kırıklığı yaşayabilirsiniz.
Evet, kitapta gerilim vardı fakat tüylerim ürperdi diyemeyeceğim. Yaklaşık iki yüz sayfa boyunca Alexis'in hayatından bahsediliyor ve Alexis, Kasey ile ilgili bir şeyler fark etmeye başlıyor. Sonraki sayfalarınysa olaylar birer birer açığa çıkıyor.
Ben kitabın yarısına kadar çok sıkılsam da devamında eğlenmeye başladığımı söylemek isterim. Kitabın kurgusu da açıkcası ilgimi çok çekti. Asıl yorumuma gelecek olursak: Kitabın çevirisi gayet güzeldi ve yazarın yazı dili de azımsanamayacak kadar iyiydi. Fakat ben, üzülerek söylemek isterim ki kesinlikle okumanız gereken bir kitap değildi.




"Tıpkı Stephan King kitaplarında olduğu gibi, Alender'da da uykunuz kaçacak!"
-Margaret STOHL ve Kami GARCIA



Yorumlar

  1. Kitabın adı ilginçmiş ama ben kazara arka kapağını okudum :D Arka kapakların spoiler vermesinden nefret ediyorum! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet adı güzel kapağı da öyle. Demek sende bendensin :D ben arka yazısını okuduktan sonra kitaptaki şaşırmam gereken çoğu şeye şaşırmadım :)) ahh hayal kırıklığı yaşamıştım :D

      Sil
  2. oh oh deniz kenarında bisiklete binerken okuyon kitap ha oh oh ne zor hayat :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah öyle yaa. Çok seviyorum insan huzur buluyor :D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu: ŞİZOFREN (Wulf DORN)

Kitap Yorumu: ŞEFTALİ KOKAN BİR YAZ(Jodi Lynn Anderson)

Kitap Yorumu: ŞEFTALİ KOKAN SIRLAR(Jodi Lynn ANDERSON)