Kitap Yorumu: BENİM UZAK YILDIZIM (Amie Kaufman, Meagan Spooner)

Kapak Yazısı: O gecenin, devasa uzay gemisi ikarus'taki diğer gecelerden hiçbir farkı yoktur. Ta ki o büyük felaket gerçekleşene ve İkarus yakınlardaki bir gezegene düşene dek. Elli bin yolcu kapasiteli gemiden yalnızca iki kişi kurtulmuştur: Evrenin en zengin adamının kızı Lilac LaRoux ve genç bir savaş kahramanı olan Binbaşı Tarver Merendsen.









Yorumum: "Go!" nun her zamanki gibi kapak tasarımı harika olan bir kitap daha. Cidden bu kitabın kapağını gördüğünüz an alasınız geliyor. Ben kapağı çok beğendim. 
Kitaba başlayalı yaklaşık bir hafta oldu. Derslerden ve açıkcası kitabın başları sarmadığı için fazla okumamıştım. Taa ki kitabın neredeyse yarısına gelene kadar. Birden her şey çok farklılaştı. Olaylar değişik bir hal aldı ve bir hafta boyunca yarısına bile gelemediğim kitabın bir günde 350 sayfasını okudum.




Heyecan dolu anlarda istemsizce gözlerimden yaşlar aktı. Acaba şimdi ne olacak? dediğim anlar çok fazlaydı. Başta "sanırım bu bir çocuk kitabı" dediğim kitap benim için çok farklılaştı. Keşke daha önce okusaydım dediğim bir kitap oldu. Çeviri gayet iyiydi. Yazarın dili güzeldi. Tarver ile Lilac'ın atışmaları çok sevimliydi. En sevdiğim karakter Lilac oldu. Lilac'ın babasından nefret ettim. Tarversa bayanların hayalindeki erkekti. Prenses görünüşlü Lilac'ın pek çok şeyi başarması beni şaşırttı. Birbirilerine hemen aşık olup sevgili olan çiftleri kitaplarda görmekten sıkıldığım için bu kitapta böyle olmaması beni çok mutlu etti. Lilac ve Tarver'ın aşkı hayatta kalma çabaları içerisinde alevlendi. Kitabın en güzel yanı da buydu bana göre.

Kitabı çok sevdiğimi siz de anlamışsınızdır. Ben mutlaka tavsiye ediyorum!! Emin olun harcadığınız zamana değecektir.


"Tek kelimeyle muhteşem. İşte beklediğim bilim kurgu!" -Beth Revis

"Zengin ve karmakarışık karakterler, dinamik ve tehlikeli yeni bir dünya ile Benim Uzak Yıldızım, beni kendimden geçirdi." - Jodi Meadows









Sayfa Sayısı: 520
Yazar: Amie KaufmanMeagan Spooner
Yayınevi: GO!
Tür : Bilim Kurgu
Seri Bilgisi : Starbound #1




Yorumlar

  1. Kapağına bayılıyorum! :D Kitapçılarda gözüme çarpmadı henüz, çarpsın alacağım sanırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapağına ben de bayılıyorum ya harika bir tasarım :) Çarpınca kesinlikle almanı tavsiye ederim :D

      Sil
  2. senin müzikler ne güzel ama yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de en sevdigim sarkilar bunlar ya bayılıyorum :D

      Sil
  3. Merhaba..
    Bilim kurgu okumadım hiç, bir deneyeyim güzele benziyor.
    Takibe aldım sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa
      Kesinlikle bilim kurgu tavsiye ederim.Blogumda da zaten hep bilim kurgu kitplarının yorumları var. Denemelisin :))
      Teşekkür ediyorum.

      Sil
  4. baksana amaaa son yazımaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone,
      Yaaa ne güzel yazı o öyle. Çok teşekkür ederimmm :))

      Sil
  5. Demişsiniz ya yarısından sonra herşey değişiyor diye, çok merak ettim çook :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçe Bağtır,
      Merhabaa, benim düşüncem böyle ve tavsiye ederim. Bilim kurgusuna hayran kaldığım bir kitap.Okuyun derim :))

      Sil
  6. Ben de şimdi çok merak ettim, hemen listeme ekleyeyim bari... :) :)

    Bu arada benim de kitabım çıktı! :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafa Dergi,
      Merhabaa umarım beğenirsin...:))
      Hadi yaa ne kadar güzell. Ben de yazıyorum bir şeyler ama henüz fazla bir şey yazamadım. İnşallah devamını getirebilirim. Senin adına sevindim. Okumayı çok isterim. Adı ne acaba?

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu: ŞİZOFREN (Wulf DORN)

Kitap Yorumu: ŞEFTALİ KOKAN BİR YAZ(Jodi Lynn Anderson)

Kitap Yorumu: ŞEFTALİ KOKAN SIRLAR(Jodi Lynn ANDERSON)