Kitap Yorumu: SENDEN SONRA BEN (JOJO MOYES)



Louisa Clark ve Will Traynor birlikte altı ay geçirmiştir. Koca bir yılın yarısı... Ve bu altı ay çok şeyi değiştirmiştir. Lou artık kendi hayallerinden korkan o kasabalı kız değildir fakat hayatı Will'in istediği gibi cesurca yaşamayı da başaramıyordur. Sevdiklerini kaybeden insanların yollarına nasıl devam ettiklerini bilmiyordur çünkü Will'in olmadığı bir dünya onun için hâlâ katlanılması zor bir yerdir. Boş bir apartman dairesinde yaşıyor, havaalanında korkunç bir işte çalışıyordur. Yaşasa da onun için hayat diye bir şey yoktur, ta ki karşısına onu Will'e götüren, kimsenin haberinin olmadığı bir bağlantı çıkana dek...

Kederden arınma yolculuğu hiçbir zaman dolambaçsız değildir ama hayat bazen o incecik çizgide yürürken sunar mucizelerini... Lou sonunda umudu tekrar bulup yeni bir hayat için hayaller kurmaya başlayabilecek midir?

Hikâyelerin mutlu sonla bitmesi için yola devam etmek gerekir...


(Tanıtım Bülteninden)



 Yorumum: Merhaba arkadaşlarr. Bugün sizlere

son zamanların en çok okunan aşk kitabından bahsedeceğim. Sizlerin de bildiği gibi "Senden Sonra Ben" kitabı "Senden Önce Ben" kitabının ikinci kitabıdır. İlk kitabı bende o kadar çok büyük etki yaratmıştı ki, ikinci kitabın çıkışına günler sayıyordum. Tabii şu an akıllarınızdaki en büyük sorunun 'ilk kitabı kadar güzel miydi?' olduğun tahmin ediyorum. Üzülerek söylüyorum, hayır arkadaşlar, değildi. Hayal kırıklığı olarak tanımlayamam bu duyguyu fakat açıkçası beklediğimden iyi değildi. Bazı sayfalarda, tamam artık sona geçebilir miyiz tarzında laflar söylediğimi hatırlıyorum. 
Kitap sanki oldu da bitti hadi maşallah deyimi -deyim olduğundan emin değilim- gibiydi. Pek fazla sürükleyici değildi. Fakat yine de yazarın iyi ve mutlu bir son yazdığını düşünüyorum.



Bu arada, Senden Önce Ben'in filmini hala izlemediyseniz kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim. Gerçekten çok iyi oyuncular canlandırmış filmi ve çok da hoşuma gitti. Film bittiğinde oturdum ve şöyle dedim: " Abii çok iyiydi yaaa." 


Kitapta ki en sevdiğim karakter tabii ki de Lou'ydu, Lou'nun ailesi bu kitapta çok fazla öne çıkıyordu. Acayip bombalardı. Annesi ile babasının atışmalarında kahkaha attım. Kız kardeşine bu kitapta nedense acayip gıcık oldum. Lou'nun üzerine gitmekten başka bir işlevi yoktu sanırım.


Ambulanscı Sam'e gelecek olursak, ilk kitapta yoktu ikinci kitapta Lou'nun hayatına girdi. İyi bir karakter olduğunu söyleyebilirim fakat ne yazık ki Will'in eksikliğini gideremedi...







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu: ŞİZOFREN (Wulf DORN)

Kitap Yorumu: ŞEFTALİ KOKAN BİR YAZ(Jodi Lynn Anderson)

Kitap Yorumu: ŞEFTALİ KOKAN SIRLAR(Jodi Lynn ANDERSON)