DİZİ YORUMU: ORPHAN BLACK

Tüm blog severlere merhabalaaar!! Uzun zamandır yazı yazamıyordum. Tatil, dersler felan derken en sonunda kendimi Aman Tanrım sanırım asırlardır yazı yazmıyorum derken buldum. Aklımı başıma aldım ve hemen bilgisayarımın başına oturdum.
Bugün yalnızca kitap yorumu yapmayacağım, aynı zamanda dizi yorumu da yapmaya karar verdim. Bu "Tozlu Raflar" da yeni bir yazı türü olacak. Umarım beğenirsiniz ve severek izlersiniz. Veee karşınızda ORPHAN BLACK !!!





Hala keşfedilmemiş olduğunu düşündüğüm, olağanüstü bir diziye hoşgeldiniz. Tatiana Manslany'nin sayısını sayamadığım kadar çok başrolü canlandırdığı bir diziyle karşı karşıyasınız. Evet, yanlış anlamadınız. Tatiana Manslany bu dizide bir çok karakteri berababer canlandırmakta. Üstüne üstelik bu karakterlerin tarzları birbirileriyle hiç uyuşmamakta. Sizin de tahmin edebileceğiniz gibi bu karakterler birer klonlar. Hadi gelin bu klonlardan birkaçını tanıyalım!



İşte karşınızda Yetim Black Sarah. O bir "One Broke Girl" ( Beş parasız kız).  O bir acıların kızı... Sarah  başına geleceklerden bihaber bir halde tren istasyonunda gezerken kendisine çok benzeyen bir kadının intahar etmesine şahit olur. Ve hiç düşünmeden o kadının yerine geçmeye karar verir. Para için yerine geçtiği bu kadın hakkında öğrendiği gerçekler onun hayatını değiştirmeye başlar.


Helena'yı görünce benim gibi "sestra" diye bağıran arkadaşlarımız var mı? Helena, benim dizi de en çok sevdiğim karakterlerden biri. Hatta sevmek yanında az kalır. Kendileri baya psikikopat ruhlu bir karakterdir fakat bir o kadar da tatlı ve komiktir. Klonların en büyük baş belaları ve kurtarıcısıdır. Benim için dizide olmazsa olmazlardan biri Helena."My sestra shot me".


Geri kalan klonları siz keşfetseniz daha güzel olabilir bence. Benim dizi hakkımdaki görüşümü yazdıklarımdan zaten anlamışssınızdır ama ben yine de söylemek istiyorum. Eğer bilim kurgu ve macera dolu bir diziye başlamak istiyorsanız sakın ha sakın bu diziyi kaçırmayın!!! Ve eğer izlerseniz, görüşlerinizi yazmayı unutmayın lütfen.



Sezon Sayısı: 4 (Dizi devam etmekte)
Bölüm Sayısı: 40
İMDB Puanı: 8.5










Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu: ŞİZOFREN (Wulf DORN)

Kitap Yorumu: ŞEFTALİ KOKAN BİR YAZ(Jodi Lynn Anderson)

Kitap Yorumu: ŞEFTALİ KOKAN SIRLAR(Jodi Lynn ANDERSON)